Nesyslím.cz
Sortiment látek
Podle střihu
Tištěné střihy
Galanterie
FB skupina nesyslim.cz
Otázky a odpovědi
Objednávka
Chci v prohlížeči vložit zboží do košíku, ale nevidím tlačítko "vložit do košíku", co mám dělat?
Bohužel se toto občas na některých konkrétních značkách mobilů stává (Samsung, Roidmi), pokud vstupujete na eshop přes odkaz z facebookové stránky. Zadejte adresu
www.veverucha.cz
přímo do vyhledávače ve vašem telefonu, tam už to zlobit nebude. Pokud ano, zkuste se tlačítkem vrátit zpět do menu a rozklikněte produkt znovu.
Nemohu dokončit a odeslat objednávku, co mám dělat?
Máte vyplněné všechny údaje?
Vybrali jste pobočku pro Zásilkovnu?
Označili jste souhlas s obchodními podmínkami?
Nepřišel mi e-mail se shrnutím objednávky.
Email se shrnutím objednávky je generován automaticky při uzavření objednávky na e-shopu, pravděpodobný důvod je tedy chybně zadaná emailová adresa nebo Vám email zapadl do složky s nevyžádanou poštou (spam). Pokud tedy záležitost nevyřešíte sami, napište nám prosím e-mail na
info@veverucha.cz
, abychom sjednali nápravu.
Platba na účet
Nefunguje mi platební brána, co mám dělat?
V tomto případě můžete zaplatit převodem na účet. Platební údaje jsou uvedené v mailu, ve kterém máte shrnutí objednávky a přišel Vám po dokončení objednávky.
Mohu zaplatit převodem?
Ano můžete, platební údaje máte uvedeny v mailu, který Vám přišel po dokončení objednávky
Jaké máte číslo účtu a jaký mám zadat variabilní symbol?
Číslo účtu :2001897146/2010, variabilní symbol je stejný jako číslo objednávky bez počátečního písmene.
Zkušební balíček
Ráda bych nejprve zjistila, zda mi model v zadané velikosti sedí dříve, než mi ho ušijete. Co mám dělat?
Navrhněte si kombinaci látek modelu, který si chcete nechat ušít. Do košíku vložte navíc položku
zkušebního balíčku
. Domů Vám nejprve zašleme zkušební vzorek daného modelu, vy si jej vyzkoušíte a zjistíte, zda Vám padne. Do přiloženého formuláře zapíšete případné úpravy rozměrů oblečení a vše zabalíte zpět do původního balení. Poté pomocí Zásilkovny pošlete balíček zpět. My Vám oblečení začneme šít až po tomto vyzkoušení a tedy i odsouhlasení rozměrů.
Jak dlouho mám na rozmyšlenou?
Zboží si vyzkoušejte a zašlete zpět do 5 pracovních dní.
Platím znovu poštovné?
Ne, poštovné je zahrnuto v ceně
zkušebního balíčku
. Při odevzdávání balíčku obsluze nahlásíte speciální kód, který najdete v průvodním dopise. Obsluha si sama vytiskne štítek a balíček odešle.
Úprava rozměrů
Mohu si pozměnit jakýkoliv rozměr?
Ne. Zde je výčet rozměrů, které je možné poupravit: délka rukávů, délka nohavic, obvod pasu, obvod boků, délka zad (celého oděvu). Pokud se oblečení zdá být celkově malé/velké, zvolte raději větší/menší velikost.
Vrácení zboží
Mohu mnou navržené oblečení vrátit bez udání důvodu ve čtrnáctidenní lhůtě, když mi nebude sedět?
• Vámi navržený produkt je produktem vyrobeným individualizovaně, dle Vašich požadavků přímo pro Vás. A na takové zboží se možnost vrácení bohužel nevztahuje. Pokud Vám oblečení nesedí velikostně, je možné se domluvit na dodatečně úpravě oděvu.
Dodací lhůta
Jak dlouho budu na své navržené oblečení čekat?
- Standardně oblečení stíháme ušít do 14 dnů. Pokud by se měla tato doba prodloužit, budeme Vám neprodleně informovat. Tato lhůta se prodlužuje, pokud si objednáte navíc i zkušební balíček.
Jak dlouho budu čekat na zkušební balíček?
Odesíláme během dvou dnů. Pokud je model ve Vaší velikosti momentálně u zákazníka, který si tento objednal před Vámi, může se tato doba prodloužit.
Můžu dodání nějak urychlit?
Ano, pro takové případy máme speciální službu
Express
, kdy oblečení ušijeme přednostně. Rychlost záleží na zvolené variantě.
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Doprava a platba
Odstoupení od smlouvy a reklamace
Kontakty
Otázky a odpovědi
Obchodní podmínky
Doprava a platba
Kontakty
Odstoupení od smlouvy a reklamace
Ochrana osobních údajů
Otázky a odpovědi
Vy nakombinujete, my ušijeme
Padne jako ulité
Zkušební kabinka v pohodlí domova
Látky a jejich specifika
Náš příběh
© 2021