Otázky a odpovědi
Objednávka
Chci v prohlížeči vložit zboží do košíku, ale nevidím tlačítko "vložit do košíku", co mám dělat?
- Bohužel se toto občas na některých konkrétních značkách mobilů stává (Samsung, Roidmi). Zadej adresu www.wohoz.cz přímo do vyhledávače ve tvém telefonu, tam už to zlobit nebude. Pokud ano, zkus se tlačítkem vrátit zpět do menu a rozklikni produkt znovu.
Pokud ani to neklapne, cikni mi na tel. 724 719 675, dáme hlavy dohromady a to by v tom byl čert, abychom na to nepřišli :)
Nemohu dokončit a odeslat objednávku, co mám dělat?
- Máš vyplněné všechny údaje?
- Je vybrané výdejní místo nebo Z-box pro Zásilkovnu?
- Je zaškrtnutý souhlas s obchodními podmínkami?
Nepřišel mi e-mail se shrnutím objednávky.
- Email se shrnutím objednávky je generován automaticky při uzavření objednávky na e-shopu. Důvodem tedy může být chybně zadaná emailová adresa nebo ti email zapadl do složky s nevyžádanou poštou (spam). Pokud ho ve spamu nevidíš, napiš mi prosím na info@wohoz.cz, mrknu na to.
Platba na účet
Nefunguje mi platební brána, co mám dělat?
- Zaplať klasickým převodem, platební údaje máš v mailu, který ti přišel po odeslání objednávky.
Mohu zaplatit převodem?
- Ano můžeš, platební údaje máš uvedeny v mailu, který ti přišel po dokončení objednávky.
Jaké máte číslo účtu a jaký mám zadat variabilní symbol?
- Číslo účtu: 2001897146/2010, variabilní symbol je stejný jako číslo objednávky bez počátečního písmene.
Zkušební vzorek oblečení
Jak si můžu být jistá, že mi navržené oblečení bude po ušití sedět?
Neboj se nic! pošlu ti ještě předtím zkušební kousek. Ten si vyzkoušíš a řekneš mi, jak ti sedí (více info ZDE ). Doladíme detaily, pošleš zpět a až teprve potom se vrhneme do práce.
Jak dlouho mám na rozmyšlenou?
- Zboží si vyzkoušejte a zašlete zpět do 5 pracovních dní.
Platím znovu poštovné?
- Ne, poštovné zkušebního vzorku je zahrnuto v ceně objednávky. Při odevzdávání balíčku obsluze nahlásíš speciální kód, který najdeš v průvodním dopise. Obsluha si sama vytiskne štítek a balíček odešle.
Úprava rozměrů
Mohu si pozměnit jakýkoliv rozměr?
- Ne. Zde je výčet rozměrů, které je možné poupravit:
- délka rukávů,
- délka nohavic,
- obvod pasu,
- obvod boků,
- délka zad (celého vrchního oděvu).
Pokud se oblečení zdá být celkově malé/velké, zvol raději větší/menší velikost.
Vrácení zboží
Mohu mnou navržené oblečení vrátit bez udání důvodu ve čtrnáctidenní lhůtě, když mi nebude sedět?
- Tebou navržený produkt je vyrobený na míru, dle tvých požadavků přímo pro tebe. A na takové zboží se možnost vrácení bohužel nevztahuje. Pokud ti oblečení vážně nesedí, je možné se domluvit na dodatečně úpravě oděvu.
Dodací lhůta
Jak dlouho budu na své navržené oblečení čekat?
- Standardně oblečení stíháme ušít do 14 dnů od definitivního odsouhlasení všech rozměrů. Pokud by se měla tato doba prodloužit, budeme tě neprodleně informovat.
Jak dlouho budu čekat na zkušební vzorek?
- Odesíláme během dvou dnů. Pokud je model ve tvé velikosti momentálně u zákazníka, který si tento objednal před tebou, může se tato doba prodloužit.
Můžu dodání nějak urychlit?
- Jasně, pro takové případy máme speciální službu Express, kdy oblečení ušijeme přednostně. Rychlost záleží na zvolené variantě. Hledej TADY.